This is an alert!
Aktuellt om fond och tradBlanketterBroschyrerFlytt- och fribrevserbjudandeFlyttserviceHållbarhetNyheter JuridikOm ossProdukter & KonceptRegelverkSEB Investment OutlookSEB MakropoddSjälvbetjäningStarta Offertprogrammet

Callback från SEB - en service om du väntar i telefon

Om du inte får svar meddetsamma när du ringer till vår support, så frågar vår automatiska telefonröst dig om du hellre vill bli uppringd. Frågan ställs tre gånger, efter cirka:

1 minut
3 minuter
5 minuter

Du behåller din plats i kön och vi ringer till dig när det är din tur.

Om du inte kan svara flyttar vi fram samtalet. Det innebär att när fem minuter har gått placeras du längst fram i kön igen och blir uppringd av den handläggare som först blir ledig. Normalt inom någon minut, men kan variera något. Detta upprepas så att vi totalt sett ringer tre gånger. Har vi inte fått svar då kommer vi inte att prova fler gånger.

Förmedlarsupport

Telefon 08-785 16 80
Måndag - fredag 08.30 - 16.30
epsupport@seb.se

SEB Pension och Försäkring AB
Scanning
Box 50778
202 71 MALMÖ

Fondbyten: SEBCaseFondbyten@seb.se
Fullmakter: fullmaktsreg@seb.se
Kompletteringsregelberäkningar: PFkompregeln@seb.se
Frågor: epsupport@seb.se

Riskbedömning

PFAffarsserviceRiskbedomning@seb.se

Helpdesk Juridik

Telefon 08-785 18 85
Tisdag - torsdag 09.00 - 11.00

SEB Life International

Bloodstone building
Sir John Rogerson's Quay
Dublin 2
Irland

Säljsupport (portfolio bond)
sales@seb.se

Administration (svensktalande)
life@seb.se
Telefon: +3531 487 0700
Måndag - fredag 09.00 - 17.30 (sv tid)